כאבי צוואר

כאבי צוואר הן תלונה מאוד שכיחה באוכלוסיה.

במזמן שאנו כותבים, יושבים מול מחשב בצורה לא נכונה, ישנים עם כרית לא נוחה, שרירי הצוואר עובדים בצורה סטטית באופן מאומץ ובסופו של דבר “נשברים”, קורסים תחת הלחץ.

כל עבודה בעצם שכרורכה בחזקת ראש ממוקדת , יכולה לגרום לשרירים הצוואר והשכמות להתאמץ ומכך יהיו כאבי צוור.

תשומת לב ומודעות למנח סטטי שכזה, יכול למנוע כאבי צוואר, בכך שאנו נניע את הצוואר מדי פעם בסיבובים עינים, נבחר כרית לשינה מתאימה ונעמל את שרירי הצוואר וגב העליון תמנע מאיתנו כאב פוטנציאלי.

טיפול בכאבי צוואר הוא טיפול כשאין כאבים אקוטים, חריפים, יכלול עיסוי באיזור הצוואר ושרירי הגב העליון לרבות טרפז, רומבואידס, סטרנוקלאידומאסטויד ועוד שרירים עם שמות ארוכים ומוזרים.