לשווק או לא לשווק?

שיווק – לשווק או לא?

איך אפשר לכתוב חומר שיווקי בלי להיות שיווקי?

איך אפשר להציע את המוצר שלך בעדינות במן הגשה של אוכל בופה שכל אחד יוכל לבחור את מאכל האהוב עליו ולא לסבול מההאכלה האגרסיבית מהכפית כפי שסבלנו בילדות?

מי לא מאוס מטלמרקטינג של הוט, מפלאפון, מאורנג’ , מהמשווקים בדוכני סמארטפונים, ממפיצי וול סטריט, מכללית פלטינה, מביטוח פנסיה?

מרוב שמנסים לדחוף לי דברים, נהיית שקרן פתולוגי – אין לי טלוויזיה, אתמול רק עברתי לחברת תקשורת חדשה וקניתי גם סמארטפון חדש , אני לא מפחד למות ממחלות , ופנסיה – מי מתכוון לחיות כל כך הרבה זמן.

יחד עם זאת יש לי ספר קבוע שאני הולך אליו כבר 20 שנה. ניסיתי להחליף אותו כי לא היה לי נוח בגלל המרחק אבל האחרים הצליחו לכער אותי עם תסרוקות של עציץ שעבר גננות חפוזה. יש לי  גם מוכרנים קבועים בשוק, וגם אותם ניסיתי להחליף בגלל המחיר אבל הפירות או הירקות של האחרים נבלו מהר במקרר או שלא היו טעימים. יש לי רופא משפחה מעולה וגם אם הוא נמצא רחוק כעת כי עברתי דירה אני לא ממהר להחליף אותו כי הוא נותן לי באמת את תשומת לב ולא רק מסתכל במחשב ורושם מרשמים.

עם הזמן אני צובר עוד אנשי מקצוע שאני אוכל לסמוך עליהם.

מה אני מנסה להגיד כאן? ברור שאני מנסה להגיד שגם צריך לבחור מטפל מתאים. כי  עיסוי זה מצרך חובה בבית, במיוחד לאילה שעברו את גיל 30 ונתקלים בכאבי גב מדי יום. ואם לאנשים יש אפשרות להזמין פעם בחודש עיסוי הם ירוויחו מכך בגדול. הרי זה מה שאנחנו מחפשים להרוויח, לא? מנסים לצבור רווחים קטנים כל יום ואני לא מדבר על כסף אני מדבר על דברים מסוימים שעושים לנו טוב. וכאן אני מגיע לסיכום, בד”כ נהוג לרשום ” תתקשרו והזמינו עיסוי עוד היום” אבל אני אמנע כי אני סומך על אינטליגנציה של הקורא שיודע לבחור לעצמו את מה שעושה לו טוב. ובכך אסיים – עשו רק את הדברים שעושים לכם טוב…. והזמינו עיסוי עד הבית….סתם סתם

food-lunch-mexican-nachos

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *